16 Temmuz 2015 Perşembe

DIY FAR BAZI YAPIMI

Herkese Merhaba,bugün benim severek kullandığım ve çok kolay bir DIY ile karşınızdayım.

Sizlerle birlikte bugün far bazı yapacağız..


İHTİYACIMIZ OLANLAR;

BB Cream / Fondöten / Pudra
El Kremi / Vücut Losyonu
Watsons / Gratis gibi mağazalarda bulabileceğiniz ürün kutuları..





HADİ BAŞLAYALIM!

İlk olarak ben bb creamimi kaseme döküyorum.

Benim kullandığım ürün;























Daha sonra kaseye kremimi ekliyorum.
Unutmayın ki fonfötenin rengi açılacaktır. :)


Benim kullandığım krem;























Sonra iyice karıştırıyorum. Ve artık ürünümüz hazır. Pahalı markaların far bazlarına paraları dökülmek istemiyorsanız bu şekilde kendinizinkini yapabilirsiniz. :)























www.instagram.com/kizlarin_gnlgu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder